Interlan version 2.0
25/1, 2016 kl. 00:05Efter sammanslagningen med ITKontoret stärker Interlan sin position på marknaden genom att erbjuda ett bredare utbud av IT-, telefoni- och konsulttjänster
- Arbetet med sammanslagningen kommer att fortgå ett tag framöver men från och med nyår ser vi oss som ett och samma bolag. Vi har haft en bra kick-off med våra medarbetare och alla verkar väldigt peppade över att komma igång med den nya organisationen som vi internt kallar ”Interlan 2.0”. Vi har flera planerade aktiviteter under året som kommer att stärka vår position på marknaden och vi kan nu erbjuda våra kunder ett bredare utbud av IT-, telefoni- och konsulttjänster. Vår ambition är att växa till både omsättning och antal anställda, säger Markus Wengelin som är ny marknadschef för Interlan Gefle AB.
Interlans målsättning sedan starten 1997 är att arbeta med kvalificerade IT-tjänster av hög kvalitet. Ledorden är kompetens, kvalitet, närhet och personlig kontakt. Företaget riktar sig till både privat och offentlig sektor, i huvudsak inom Sverige. Interlan har efter sammanslagningen ett trettiotal medarbetare fördelat på tre kontor i Gävle, Bollnäs och Örnsköldsvik.
Denna artikel är publicerad på Gävlemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »